Prima pagină > Diverse > Am revenit în joc

Am revenit în joc

Gata și sesiunea asta. Mă mai gândesc dacă merg la o mărire. Sper să nu fie nevoie și în felul acesta câștig și pariul cu Mira. Bine, nu am hotărât ce câștigă învingătorul dar, faptul că îl câștig îmi e suficient Smile 

Nu pot să mă laud că de acum am mai mult timp să scriu dar, măcar voi încerca. Știu că multă lume nu apreciază articolele IT așa că poate anul acesta voi scrie și despre altele. Călătorii de exemplu. De acasă spre muncă și înapoi Smile.

Deci am revenit în joc. Dorința este de a scrie mai mult și mai bine din punct de vedere calitativ.

Vă avertizez că o să vă stresez cu network/computer forensic și probabil ceva linux. A da și un subiect interesant home automation. În țările unde tehnologia nu este lucrul diavolului și oamenii fac uz de ea zilnic (nu mă refer la a folosi un smart phone să culegi plante de pe facebook sau „să împuști rațe” vorba tuturor mamelor de la inventarea calculatorului personal până în prezent) acest subiect este deja ceva comun. Printre țările unde a prins acest concept amintesc America (tot continentul nu doar SUA), Australia, UK și Spania. Germania e new entry dar, avansează rapid.Detaliem într-un post viitor.

În fine mă bucur că am revenit pe net și salutări prietenilor vechi și noi pe care i-am neglijat în ultimul timp.


A da și să nu uit… pentru foștii colegi 1A…8A promoția 2002… ne vedem la un suc în februarie. Oricum în 2012 facem întâlnirea de 10 ani! Party smileBirthday cake

Categorii:Diverse Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

