Prima pagină > IT la general > NetworkFS–Aplicații Mobile

NetworkFS–Aplicații Mobile

Notarea la cursul de AMA (Aplicații Mobile pentru Afaceri) se face pe baza unui proiect care constă într-o aplicație, mobilă desigur, care să combine cât mai multe din lucrurile arătate la curs (servicii web atât publice cât și private create de noi și rulate pe localhost, funcționalități GPS, mesagerie, baze de date, etc).

Am plecat de la ideea de a face o aplicație cât mai simplă și cât mai impunătoare. S-a dovedit a fi nu tocmai simplă iar la partea de impunătoare… asta numai persoanele avizate pot hotărâ.

Ideea a plecat de la tema mea de disertație și anume Network Forensics. În principiu aplicația trebuie să se conecteze la un calculator și să extragă probe digitale despre acesta. Ne-am limitat la a extrage informații de bază cum ar fi user, sistem de operare, versiunea acestuia cât și ce SP e instalat, discuri logice prezente, root-ul, up time –ul, etc.

Cantitatea informațiilor pe net despre acest subiect e infimă așa că ne-am distrat pe cinste atât la crearea serviciilor dar mai ales la extragerea datelor de pe calculator. Am găsit o soluție oarecum de compromis dar important e că în final a mers și a rezultat filmulețul următor.

Mulțumesc colegului de proiect că a făcut partea mea grea (servicii web, baze de date) Smile și m-a lăsat pe mine să mă distrez cu lucruri mai simple.

Codul sursă îl punem la share după ce dau disertația Smile

Categorii:IT la general Etichete:, ,
  1. Noiembrie 12, 2010 la 3:02 PM

    Baftă în continuare… la mai multe proiecte… dar pe bani…🙂

    • Noiembrie 15, 2010 la 7:47 AM

      sa speram..ca pe note tot am facut..🙂

  2. Noiembrie 12, 2010 la 7:08 PM

    Distribuţia am vazut-o, dar coloana sonoră?

    • Noiembrie 15, 2010 la 7:48 AM

      daca tot e la moda Chaplin zilele astea, am considerat ca ar merge un film mut🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

