Prima pagină > Diverse > Jurnal de vacanță – Sfârșitul nu-i aici

Jurnal de vacanță – Sfârșitul nu-i aici

Am promis că o să scriu despre și pentru voi. Tot amân momentul nu știu de ce. Am pregătit deja un articol despre platoul Gergovie unde galii l-au înfrânt pe marele Cezar dar, ceva parcă lipsește.

De fiecare dată când mă apuc să scriu ceva parcă mintea mea refuză să coopereze. Probabil nu vrea să își ia rămas bun.

Experiența ce se numește Franța a lăsat urme adânci. Am venit aici crezând că ne așteaptă raiul pe pământ, în schimb am întâmpinat multe cursuri și priviri acuzatoare la adresa românilor.

Am venit cu un grup de prieteni și mi-am făcut aici unul și mai mare de la George din Georgia a.k.a. Dr Gora, la timidul Ali din Arabia.

Vreau să scriu cuvinte frumoase despre voi dar, tot ce îmi trece prin cap pare mult prea neînsemnat.

(în ordine alfabetică) Elmira, Lenuța, Georgiana (Virginia🙂 ) și Mihaela (cu gura mare🙂 ) de partea domnișoarelor și Claudiu și Ionuț de partea domnilor, sunt cei care mi-au înseninat zilele și au făcut ca timpul să treacă pe lângă noi, cu fețe zâmbitoare și râsete de dimineața până târziu în noapte.

O să îmi lipsească enorm același mic dejun în fiecare dimineață alături de voi și prânzurile la Crater urmate de siestă în parcul Lecoq. O să îmi lipsească momentele de insurgență din Paris. O să îmi lipsească cântecele noaptea pe străzi și serile de poker. O să îmi lipsiți!

La festivitatea de închidere a stagiului de practică, directorul IUP a spus că „au revoir” se spune celor pe care o să îi mai revezi și „adieu” celor pe care o să îi mai revezi doar în poze. Nu sunt chiar sigur de chestia asta pentru că îmi foloseam superputerea de a asculta fără a auzi.

În fine ceea ce vreau să spun e că eu refuz să vă zic adio. Cred cu tărie că ne vom mai reîntâlni cândva. Așadar au revoir prieteni și fie ca soarta să ne încrucișeze iar fragilele fire ale vieții.

La revederi prietenii mei din Constanța, la revedere Mira, la revedere Lenu, la revedere Georgi, la revedere Miha, la revedere Clau și la revedere Ionuț.

Sfârșitul nu-i aici!

Categorii:Diverse
  1. Misu
    Octombrie 1, 2010 la 5:36 PM

    Bursucule ma bucur ca ti-a placut micul nostru grup, si din partea mea, ai fost bine venit printre constanteni.
    Ma bucur ca mie nu mi-a scris doar numele, ci si gura mar, ceva caracteristic mie, semn ca nu sunt falsa.
    Salutarii de la malul marii.

    • Lenu
      Octombrie 25, 2010 la 5:07 PM

      Sunt foarte incantata sa aud numai vorbe de bine din partea ta la adresa celor din Constanta..M-ai surprins placut cand m-am vazut enumerata printre cei care ti-au inseninat ziua..dupa cum tu ai spus.Pupici

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

