Prima pagină > Diverse > Jurnal de vacanță – Paris II

Jurnal de vacanță – Paris II

Paris… oraș al luminilor… Nu chiar…

E adevărat că toate monumentele sunt luminate arhitectural și arată magnific în special turnul Eiffel  dar, cam aici se cam termină distracția. Dacă nu ești lângă un monument important, ori că ești în Iași, ori că ești în Paris e cam acelașiDSC02612 lucru. Iașul e posibil să pară mai puțin înspăimântător. Nu exclud varianta să nu fi văzut eu ceea ce era de văzut noaptea deși am văzut destul de mult. Nu țin morțiș să arunc cu învinuiri dar, dacă la ora 17-18  ghizii nu ne-ar fi dus la hotel, probabil am fi văzut mult mai multe. Faptul că ei au declarat ziua închisă nu ne-au făcut pe noi (o mică parte) să mergem să vedem turnul Eiffel sclipind la propriu în toată gloria.

Și ajungem la partea cu Paris oraș al iubirii…

Da! Partea asta e cât se poate de adevărată și o recunosc eu care Nu sunt cunoscut ca fiind un sentimental și nici nu las prea multă lume în punctul mic și negru care se zbate uneori frenetic și căruia i se spune inimă.

Ieșind din metrou, parcă și mai jegos pe timpul nopții, exact pe o platformă de unde se vedea în toată splendoarea turnul Eiffel, te lovește din plin și de nicăieri lipsa unei persoane iubite, simți nevoia să ții și să fii ținut în brațe, simți nevoia să simți o inimă caldă bătând lângă a ta.

Paris… aș reveni oricând și voi reveni și poate va fi cu acea persoană specială căreia i-am simțit atât lipsa. Eu unul nu aș putea suporta încă o dată singurătatea și frigul care te cuprinde când ești singur în Orașul iubirii…

Categorii:Diverse
  1. Septembrie 24, 2010 la 6:26 PM

    Je suis triste pour toi,cher ami! data viitoare va fi cu siguranta mai bine! stii unde m’am simtit si eu la fel? in eforie nord,pe faleza,seara…unde rula celine dion incontinuu

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

