Prima pagină > Diverse > Jurnal de călătorie – 11 septembrie

Jurnal de călătorie – 11 septembrie

Astăzi e ziua mea. Sunt puțin deprimat nu numai din cauză că sunt departe de tot ceea ce îmi e drag ci și din cauză că mă simt cam singur pe aici. Grupul nostru nu e tocmai un grup.

Totuși ziua mea a început bine. Studenții din Constanța mi-au cântat la mulți ani în sala de chill-axation de s-a auzit în tot hotelul. Chiar și câțiva străini au venit și aplaudau și ei acolo chiar dacă nu cred că știau despre ce e vorba. Un gest impresionant mai ales că în seara asta abia am relaționat ceva mai mult cu ei. Le mulțumesc din sufletul meu mic și negru pe această cale.

11 septembrie… o zi cu implicații mondiale, o zi în principiu tristă ce a generat moartea a prea multor persoane inclusiv a unor militari români aruncați în vâltoarea războiului de oameni cu interese cu scuza că ne apără țara… De cine? Oricum am impresia că deja am fost vânduți la preț redus ca un produs care se apropie de expirare și îi scade prețul.

Pentru mine e doar o altă zi. Nimic foarte special doar că îmi resimt ceva mai bine puținii ani, moartea a mai făcut un pas spre mine🙂.

E doar o altă zi doar că puțin prea lungă.

Categorii:Diverse
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

