Prima pagină > Diverse > FestudIS agonie si extaz

FestudIS agonie si extaz

Încă de la început spun că nu doresc în mod expres să critic întâmplările de aseară care probabil s-au vrut să fie de calitate numai că… cel mult mediocru îmi vine în minte. Nu pot să mă pronunț asupra paradei pentru că nu am fost, dar premierea organizațiilor studențești sincer mai bine nu se mai făcea.

Cele mai mari dezamăgiri au fost premiile pentru originalitate și LSE-ul (Liga Studenților Economiști).

 Originalitatea a mers la cele două organizații ale rromilor. De ce? Pentru că erau îmbrăcați în haine tradiționale și cântau și dansau? Să îmi fie cu iertare dar asta nu e chiar așa original la adresa lor. De ce au luat ei acest premiu când LGG (Liga Geografilor și Geologilor) aveau un om și o mașină facute din PET-uri iar Liga Mediciniștilor aveau niște omuleți îmbrăcați super amuzant în siringă și pastilă? În fine or fi fost new entry și de aia…

Tot cu rromii au dato rău în bară organizatorii. Am înțeles când la prezentarea organizațiilor, un reprezentant al rromilor și-a cântat imnul în limba lor și chiar am aplaudat. Așa știu ei să se exprime și e de apreciat pentru că au încercat. Marea prostie a fost când l-au lasat să cânte a doua oara ceva în română, ceva ce nu am înțeles prea bine din cauză că ma ascundeam sub o piatră la auzul ritmului și vocii plângărețe de manea😐. Normal lumea a început să huiduie. Am sfârșit a fi catalogați drept toleranți cei care ne-am refugiat sub pietre și rasiști cei care și-au exprimat verbal nemulțumirea…

Așa și acum LSE. Nu am avut niciodată o părere prea bună despre ei dar anul acesta s-au întrecut pe ei. În prostie normal. Reprezentantul lor a urcat pe scenă și a țipat că la FEAA nu e criză și a aruncat cu un teanc de bani xeroxați… Să înțeleg că ei au susținut momentul cu maneaua? Prost gust și atât anul acesta de la LSE.

Dar apoi au apărut pe scenă chitările… Încă de la primele acorduri publicul a fost înlocuit de oameni care dacă până în acel moment au stat pe scările CSS cu fețe impasibile, de această dată exprimau entuziasm și bucurie de parcă deja știau ce avea să se întâmple. Prima formație, Rava, ne-au încălzit și ne-au făcut să uităm de toată prostia ce dominase scena până în acel moment. Super Show făcut de acești băieți care nu au făcut decât să ne pregătească pentru ce avea să urmeze. Au încheiat monumental cu o melodie a lui Patrice, Soul Storm și pot spune cu mână pe inimă că mi-a plăcut mai mult varianta lor.

Momentul mult așteptat nu a întârziat să apară. Au urcat pe scena cei de la ALTERNOSFERA. Și-au făcut probele și a început nebunia. Dansuri nebune, strigăte, ploaie cu bere totul a fost exact cum trebuie sa fie un concert rock. Voi pune la final câteva poze(din păcate calitatea lasă de dorit).

După spusele prezentatorului nu a mai existat la FestudIS în cele 8 ediții precedente o formație care să facă 2 bis-uri. Ei bine băieții de la Alternosfera au făcut 3 iar în cel de al treilea bis au cântat 2 melodii. Cred cu tărie că aseară, prin atmosfera creată s-a scris istorie la FestudIS.

Categorii:Diverse
  1. Gaby
    Mai 11, 2010 la 8:38 AM

    Ca si anul trecut de altfel, LSE nu a iesit cu nimic pozitiv in fata…Imi place articolul😛

  2. Mai 14, 2010 la 9:56 AM

    Deci,geologii si geografii au facut o masina din PET-uri si in contrapartida reprezentantii nostri au aruncat hartii pe jos?

  3. Mai 16, 2010 la 6:57 PM

    da! in acelasi timp urland ca FEAA nu stie ce e aia criza!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

