Prima pagină > Diverse > Să înceapă panarama!!!

Să înceapă panarama!!!

Vorba lui Alex, să înceapă panarama!!! Să vină examenele!

Revin după ceva timp de absență, în general probleme de sănătate combinate cu multe proiecte la facultate pentru că acum avem evaluare pe parcurs, nu? Oricum cine a gândit sistemul… să spunem doar că trebuia să îl mai lase puțin la „macerat”. Evaluare pe parcurs (EVP) e în momentul în care dai lucrări și prezinți proiecte pe tot parcursul semestrului, sau macar părți din proiecte astfel încât la final să rămână doar o ultimă parte. Noi am făcut și predat proiectele la aproape toate obiectele în ultimele 2 săptămâni. Acum nu vă închipuiți că am fi fost noi leneși, nu că nu am fi, dar specificațiile proiectelor le-am aflat abia la începutul vacanței de iarnă și din principiu chiar și cei mai studioși, să le spunem, o lasă mai moale în această perioadă.

Frustrarea mea e și mai mare în momentul în care la orele de seminarii ți se arată cum se face o căruță și ție ți se cere să faci un avion. Din punctul meu de vedere nu e în totalitate vina profesorilor ci mai degrabă a celor din vârful piramidei din minister. Îmi pun și eu acum aceleați întrebări care îl chinuiau pe un profesor de al meu: Cum este posibil ca un să îi spunem inginer sau profesor de română care este acolo sus, să le spună profesorilor mei ce să îmi predea la informatică? Știe el care sunt noile tehnologii? Știe ce sunt alea tehnologii? Știe ce se cere în piața muncii? Sunt ferm convins că nu!

În fine ca să schimb delicat subiectul, a venit sesiunea!!! Ce bine e la master!

2 examene… Să vină! Nu ne e frică! Ne destresăm cu petreceri cât mai dese și cît mai … sălbatice🙂

Categorii:Diverse
  1. Simina
    Ianuarie 29, 2010 la 8:35 PM

    Sa inceapa distractia!

  2. Ianuarie 29, 2010 la 10:03 PM

    nu stiu daca te-am inteles foarte bine , dar ideea de EVP nu a venit de la minister. Sistemul universitar din romania este autonom din punctul acesta de vedere, stiam eu. Cei din senatul universitatii au adoptat iar facultatile s-au supus… Cat despre examene, parca incep iar sarbatorile…

    • Ianuarie 30, 2010 la 5:06 PM

      Eu spuneam de ceea ce se predă că vine de la minister. Stă un nene sus acolo și deși nu are nici o legătură cu informatica, iau cazul meu, vine și îi spune profului meu că uite ce programă drăguță a făcut și trebuie predată

  3. Februarie 1, 2010 la 6:12 PM

    Problema nu este evaluarea pe parcurs, prefer oricand un proiect decit sa „invat” tone de clasificari. Problema apare in momentul in care ai si un proiect stufos si apoi un examen clasic ce nu are decit 5% legatura cu proiectul.
    O alta problema este bataia de joc: profesorii si-au pierdut interesul, colegii cumpara proiecte si iau 10, profesorii nu sunt interesati sa afle daca intr-adevar studentul ala a muncit sau nu. Da, pe termen lung cel care a muncit e mai castigat, dar pe termen scurt, nu mai e asa. Cel care a copiat sau care a cumparat proiectul va fi la buget, va beneficia de camin, va beneficia de bursa, va beneficia de reduceri pe transport si multe altele. Cunosc (si cred ca si tu) o multime de studenti care au terminat o specializare cu medii destul de mari si care habar nu au sa faca spre exemplu o formatare in Word. Aici cine mai e de vina ca acel student a trecut cu nota chiar mare, ti-a luat si tie locul? Tot ministerul sau profesorul ca nu si-a dat interesul?

  4. Februarie 1, 2010 la 11:40 PM

    dar profesorul se poate fofila..sunt convinsa de asta:D
    insanatosire grabnica>:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

