Prima pagină > Diverse > Full Scandal!!!

Full Scandal!!!

Momentul așteptat a sosit! A ieșit videoclipul lui Spike la piesa Scandal!

Îmi pare rău dar nu am găsit o variantă cenzurată așa că..

ATENȚIE CONȚINE VERSURI VULGARE!

Categorii:Diverse Etichete:
  1. Ianuarie 16, 2010 la 11:38 PM

    super tare melodia. mi-a ramas in minte:D

  2. Ianuarie 16, 2010 la 11:43 PM

    super piesa. mi-a ramas in minte

  3. Ianuarie 17, 2010 la 11:18 PM

    actorii sunt luati de la holywood .. prea tare clipul, nu mai zic de melodie

  4. unna
    Ianuarie 18, 2010 la 9:25 PM

    exact ca un trip reusit. asa e clipul…cata frunza, cata iarba…

  5. Februarie 1, 2010 la 7:48 PM

    sincer:)) cam jenant in comparatie cu primul album. parerea mea

  6. alex
    Februarie 3, 2010 la 3:18 PM

    nu imi place melodia !
    de ce?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

