Prima pagină > Diverse > Scandal

Scandal

   Nu vreau să credeți că am început să promovez diferite personalități mai mult sau mai puțin cunoscute dar trebuie să îl menționez pe Spike. Am ascultat în ultimul timp mai multe melodii de ale lui, atât singur cât și featuring-uri, și pot spune că îmi place. Desigur e aceeași muzică necomercială ca și în cazul celor de la Paraziții dar sună bine. Pe Spike îl știți de când era cu Anonim, recent scoțând album solo ca și Guess Who de altfel.

   Una din piesele recente în care s-a remarcat este piesa „Tu”, dar piesa pe care vreau să o scot azi în evidență este „Scandal” care din ce am înțeles, o să aibă și videoclip din data de 15 luna aceasta. Iată un preview…

Spike Scandal

   Nu pun link către melodia întreagă pentru că nu am găsit încă o variantă cenzurată. Sper să apară o dată cu videoclipul.

Categorii:Diverse Etichete:,
  1. Ianuarie 6, 2010 la 10:33 PM

    De la Spike imi place Sub Papuc …😛 cat despre „Locul Potrivit” unge pe multi pe suflet, se compara cu „foaie verde 5 chiperi”🙂 , ne cam cantam durerile – parca sunt doine modernizate (in alea vechi 2 il omorau pe al III-lea , acu tre sa se duca dupa el in Italia sa il prinda).
    Sunt buni cei mentionati de tine in articol, ai dreptate, dar canta un gen de muzica ce nu te poate mentine in topuri foarte mult timp ( exemplu aproximative: fara zahar – nu am mai auzit nimic de ei,pavel stratan – idem ).

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

