Prima pagină > Diverse > De ce firmă nouă?

De ce firmă nouă?

   De ce? Simplu. Nu o să pun acum discul cu „Omenirea tinde spre evoluție și implicit vrea mai mult.”.  De ce am schimbat Blogger cu WordPress? Mi se pare că e mai bun în sensul că se mulează mai bine pe nevoile mele. Desigur Windows Live Writer e mai mult decât suficient pentru Blogger dar combinat cu WordPress oferă un control absolut asupra blogului.

   Panoul de control din WordPress îmi place mult pentru că oferă o gamă largă de statistici detaliate pe zile și nr de vizualizări. Mi se pare mult mai ușor de a modera comentarii și sunt mult mai multe opțiuni de personalizare.

   Din lipsă de timp închei și vă doresc un an nou în care să faceți multe amintiri frumoase. Sper să mă citiți și să vă citesc în continuare!

Categorii:Diverse Etichete:,
  1. Ianuarie 5, 2010 la 9:45 PM

    E prima ta postare in wordpress?..bafta in continuare la scris si un an bun!!

  2. Ianuarie 8, 2010 la 12:40 PM

    Si mie imi place Windows Live Writer… are o prb. ca nu vede toate temele din WordPress (asta pentru cei care au site-ul lor WordPress si pot alege ce teme vor), dar in rest este super

  3. Ianuarie 10, 2010 la 10:08 PM

    sa ne fie viata lunga pe wordpress… cat o sa putem bea impreuna atata sa ne fie viata aici.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

