Acasă > IT la general > Cum încheiem un mail?

Cum încheiem un mail?

   Chiar dacă cei mai mulți dintre noi preferă messengerele și serviciile asemănătoare (FaceBook, Twitter) pentru comunicare, sunt și cei care trebuie să comunice frecvent prin e-mail, de obicei în mod oficial. Încă nu am găsit o formulă de încheiere, sau de început ca să fiu sincer, dar asta e altă problemă, care să mă mulțumească. Clasicul „O zi bună!” parcă nu mi se pare potrivit.

   Plecând de la premisa că e-mail-ul nu este altceva decât o scrisoare în format electronic, trebuie deci să îl supunem acelorași reguli. Ne aruncăm deci asupra manualelor de Limba Română de prin generală și însetați de cunoaștere răsfoim paginile prăfuite (ce bine era dacă le aveam în format electronic… dădeam FIND).

    „Toate cele bune/ Vă muțumesc, / Cu deosebită considerație/ Cu stimă!” . Sună bine, dar, problema nu este rezolvată și este vina mea. Nu am introdus toate datele. Nu am pomenit că aceste mail-uri se îndreaptă către studenți. Eu în calitate de oficial trimit studenților mail-uri. Parcă nu sună bine „Cu deosebită considerație”! Când scriu unui profesor, da, e perfect. Totuși nu am atâta considerație pentru student. Să nu se înțeleagă că spun ceva rău despre studenți. Nu de data aceasta. Doar că ceva nu face click.

   Poate dacă vreau să îi iau tare aș putea folosi pentru introducere „Stimate student” și în final fără formulă de încheiere ci pur și simplu numele urmat de o funcție care să sune important „Administrator de ceva”. Dar nu aș face asta…Nu… Pe mine mă sperie orice scrisoare, mail, factură care începe cu „Stimate”. Parcă m-ar fi prins cu ceva. De asta nici nu prea deschid facturi :)

Ce ar trebui să fac? Rămân la „O zi bună!/ O zi frumoasă!”? E simplu, oarecum formal, teoretic ar merge. Dar azi fac mofturi. Vreau ceva mai bun!

Mai las la urmă câteva sugestii poate le aprobați:

„De parcă îți pasă,/ De parcă te interesează,/ Să fii sănătos,/ Numai bine,/ Ciao,/

Categories: IT la general Etichete:
  1. ianuarie 14, 2010 la 12:36 PM

    Orice activitate de pe web ar trebui să fie supusă netichetei. Eu, de exemplu, semnez cu “Toate cele bune…”. Am, însă, o problemă cu mailurile primite în timpul zilei și la care trebuie să răspund seara… așa ca mailul primit începe cu “Bună ziua”, eu scriu “Buna seara” iar el îl citește dimineața… așa că mai bine scriu “Salut”. Toate cele bune…

  2. ianuarie 14, 2010 la 8:17 PM

    sa nu deschizi facturile .. invata-te de pe acum sa le lasi nevestei :))
    Cat despre incheierea unui mail pentru mine e in functie de inceput. daca ii spun salut in titlul sau la inceput nu o sa ii spun “cu deosebita stima in incheiere”, dar nici “bafta copac”. Avand in vedere ca tu dai un mail oficial, tu reprezinti institutia (care totusi se respecta), eu as spune sa le folosesti pe alea pompoase ! faci copacii sa se simta importanti :)

  3. ianuarie 17, 2010 la 9:33 AM

    vrei sa iti trimit un mail sa te simti important? :))

  4. ianuarie 17, 2010 la 10:58 PM

    depinde ce imi scrii in el :P

  5. februarie 1, 2010 la 7:49 PM

    Fratica, dar incheiere la mail ceva de genul:

    Love you all,

    ai vazut? Si asta e dintr-o multinationala:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 458 other followers

